Subject: e-Residensuse töökoht jpms
From: [email-masked]
To: [email-masked], [email-masked]
Date: Sun, 21 Apr 2019 00:22:12 +0300

Tervist,

Nägin väga ebatraditsioonilist ametialast kuulutust, kus osas arvan, et 
saan abiks olla.
Hakkasin küll varahommikul kirjagapihta kuid näed..

Kuigi kirjutasin ülearu palju, siis nii palju jäi veel kirjutamata. Kuid 
kui üldse on minu olemeuse, tegevuse ja mõtete osas huvi, eelkõige 
koostöö osas, siis eks saab paljust muust ka räägitud.

Kristjan Korjus: millegi pärast ütles, et e-residency inimese Ott Vatter 
(39006152717)'ile ei saa dokumente allkirjastada, sest tema signatuur ei 
toimi.
Kuidas moodi siis sedasi on, et esi-inimeste asjadega sedasi, isikukood 
on ju õige?

Igatahes, mu inimese olemuse head ja vead, on Doc.nr 2. Otseselt midagi 
salajast ei ole ja seega võib see kes faili lahti saab, sisu edasi Sulle 
saata. Ma meelega tegin nii, et oleks selle asjaga toimetamist natukene 
ja omavahelist suhtlust!
Kui aga üldse ei saa Sa kellegiga ühedust Ott, et doc avada, siis anna 
teada. Kuid eks see niru tundub küll, et Sinu isikukoodile ei saa 
dokumente allkirjastada. Väga põnev on selle olemuse osas tagasisidet 
saada!

Muidugi, kui Sul seda otseselt vaja pole ise lugeda, siis pole ka 
miskit.

Palun, Email edastada ka Kerstile, eelkõige küsimus ju temale, kas sobib 
minul riigiasjadele kaasa aidata sest ega ma eriti miskit muud teha 
soovinud ole, kui sarnast asja juba varem ise.

Margus Meigo